Saturday 10 November 2012

Malaysia oh tanah airku....

           Salam bersiaran untuk semua. Setelah berbulan2 menyepikan diri akhirnya aku berjaya gagahkan diri mengupdatekan blog yang sekian lama menyepi. Rasanya last update sebelum aku sibuk packing untuk shipping barang ke Malaysia.Alhamdulillah now everything dah settle. Aku sudah pun kembali bekerja setelah setahun honey moon. First week masuk ofis memang teramatla blur, sampaikan nak kena recall semua nama ubat yang aku dah tinggalkan. Nasib baik boleh refresh semula, kalau tak, jenuhla aku nak kena study balik.
            Proses mengemas haritu boleh tahan juga lamanya, aku kena unpack dan arrange semua barang2 yang sampai dari London sebanyak 60 kotak.Alhamdulillah berjaya juga mencari ruang. Kat bawah ni adalah sebahagian koleksi baru yang berjaya aku carikan tempat untuk diperagakan.Hihihi
Actually, set yang baru beli kat London yang atas sekali tu.Yang lain adalah set yang sedia ada kat rumah ni sebelum ni.
Sebahagian dari koleksi yang ada. Anak-beranak itik tu rasanya lagi sesuai kalau letak di bahagian dapur tapi memandangkan dah tak ada ruang sangat kat dapur tu, aku letak je la kat ruang makan.Rasanya ok je kot.




2 comments:

  1. banyaknya koleksi.. rajin mengumpul ya.. suka anak-beranak itik tue.. sesuai juga letak kat ruang makan, nampak lebih berseri ;)

    ReplyDelete