Thursday 7 June 2012

Big Moe's Diner

Aku nak cerita sikit pasal restoren fav kami sekeluarga. Kedai ni dekat je ngan rumah kami. Yg bagusnya lagi sebelah panggung wayang. So biasa lepas tengok movie, kami akan lunch atau dinner kat sini. Kat London ni tak banyak kedai western halal. Kedai ni antara yang halal dan best, Nama pemiliknya sama ngan nama hubby "Afiq Hanif". Tapi hubby aku nama Muhamad Hanif. Rasanya orang arab. Kedai dia very fancy jugakla bagi aku. Yg bagus lagi service cepat walaupun ramai orang

Kalau korang tengok ribs yang aku order tu, rasanya memang sedap macam kat Tony Roma's kat Malaysia cuma portionnya punya la banyak. Biasanya boleh untuk 2 orang makan. Kalau kat Tony Roma's dalam 3-4 ketul je. Satu lagi yang sedap milkshake dia. Kat sini ada jual bermacam2 jenis ikut semua jenis chocolate yang ada contohnya ferraro roche, m&m, kit kat, oreo, bounty dan macam2 lagila. Ice cream color biru yang anak aku order tu pun sedap.It's bubblemint gum flavor.

So sapa yang kat London ni, this place is really recommended.

No comments:

Post a Comment